TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביטוח חול בקליק - השוואת ביטוח נסיעות ב-30 שניות


קרדיט ל Asad Photo Maldives באתר PEXELS
רכישת ביטוח נסיעות בטרם יציאה מן הארץ היא מהסידורים ההכרחיים והחשובים ביותר שכדאי שכולנו נעשה לפני שאנחנו טסים.


רכישת ביטוח נסיעות בטרם יציאה מן הארץ היא מהסידורים ההכרחיים והחשובים ביותר שכדאי שכולנו נעשה לפני שאנחנו טסים. אנשים רבים נוטים לדחות עוד ועוד את תהליך החיפוש והרכישה של ביטוח נסיעות, ובמקרים מסוימים אף נוסעים ללא ביטוח כלל רק כי התעצלו להקדיש את הזמן ותשומת הלב הנדרשים על מנת לחפש, למצוא ולרכוש פוליסת ביטוח נסיעות מתאימה.


ב – שוק הביטוח קונים ביטוח חו"ל בקליק אפשר להשוות, למצוא ולרכוש ביטוח נסיעות בפרק זמן קצר ביותר, ממש "על הדרך". חבל לא לעשות זאת – אחר כך, כאשר חלילה תזדקקו לטיפול רפואי בעת השהייה בחו"ל, תצטערו על כך אם לא קניתם ביטוח שכזה.

טסים לחו"ל ? קונים ביטוח בקליק

רכישת כל סוג של ביטוח עלולה להוות תהליך מייגע ומייאש, אך זה לא בהכרח המצב כאשר מדובר בביטוח נסיעות לחו"ל. בניגוד לביטוחים אחרים, אותם אנחנו עושים לכל היותר אחת לשנה (ובדרך כלל פשוט מחדשים במהירות את הפוליסה הקיימת כבר), ביטוח נסיעות קונים כל פעמים מחדש לפני כל טיסה לחו"ל. לכן קיימות פלטפורמות ייעודיות המאפשרות לעשות זאת במהירות וללא צורך להקדיש יותר מדי זמן לתהליך, דוגמת שוק הביטוח השוואת ביטוח.

פלטפורמה זו היא למעשה אתר אינטרנט בו ניתן להשתמש במחשבון השוואת מחירי ביטוח בין היתר לביטוח נסיעות, ביטוח רכב ודירה ואפילו ביטוחי משכנתא. ניתן לבחרו ביטוח עם כיסויים ספציפיים. אתם יכולים להזין את הפרטים הרלבנטיים עבורכם ועבור הטיול/טיסה המתוכננים לכם, ולקבל השוואה מקיפה בתוך פחות מדקה ורשימה של הצעות עבור פוליסות ביטוחי נסיעות של חברות הביטוח השונות בישראל.


 מכאן, הדרך לבחירה ורכישה היא קצרה מאוד (ניתן לעבור לרכישה ישירה בחברה או להיעזר בנציגי מכירות), וכל הסיפור יכול להסתיים בפחות מ-5 דקות, לא מעבר לכך.

זה יכול "לסגור לנו את הסיפור" בקלות, במהירות ובנוחות, כך שנוכל לטוס לחו"ל בראש שקט ולדעת כי אנחנו מבוטחים ומכוסים מפני שורה ארוכה של בעיות ואירועים בלתי צפויים שעלולים לפקוד אותנו.

לא רק עבור הוצאות רפואיות – אפשרויות רבות ומגוונות לכיסויים במסגרת ביטוח הנסיעות

ביטוח חו"ל בקליק לא משנה מאיזה חברת ביטוח, אינו חייב לכסות אך ורק הוצאות רפואיות בעת השהייה בחו"ל. כיום, ביטוחי נסיעות בארץ כוללים כיסויים אפשריים רבים שניתן להוסיף לכיסויי העלויות הרפואיות במקרה של פציעה או מחלה.

למשל – מרבית הישראלים הטסים לחו"ל בוחרים להוסיף לפחות אחד מבין הכיסויים הבאים:
כיסוי עבור גניבה של המכשיר הסלולארי או המחשב הנייד, כיסוי עבור ביטול של טיסה בעקבות מחלה או אשפוז, כיסויים עבור חפצים יקרי ערך, כיסוי עבור מקרה בו הכבודה מתעכבת בהגעה או אינה מגיעה כלל, ביטוח לכרטיסים להופעות ואירועי ספורט שרכשנו בחו"ל ואנו נאלצים לבטל בעקבות בעיה רפואית או צו 8 וכיוצ"ב.

כל חברת ביטוח מציעה פוליסות שונות וכיסויים אפשריים מעט שונים. בפלטפורמה ייעודית דוגמת שוק הביטוח תקבלו השוואת ביטוח חו"ל בקליק בין החברות השונות, מהירה ויעילה במיוחד, ותוכלו לבחור, לרכוש ולסיים את התהליך כולו בתוך כמה דקות בלבד. כדאי, זה שווה את זה...



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il