TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וועידת השלטון המקומי "מוני אקספו 2024"


צילום מורג ביטן
נערכת השנה בסימן "תקומה ישראלית" נוכח אתגרי המלחמה
ברק נרדי, יו"ר דירקטוריון בנק מרכנתיל דיסקונט, הציג את חזון הבנק בפעילות מול המגזר המוניציפלי: "כבנק שמלווה את הרשויות המקומיות הרבה מאד שנים, החזון שלנו הוא שהן יהיו יציבות, מבוססות, חזקות ועצמאיות. כדי להבטיח זאת, יש לייצר מקורות הכנסה, ואחד הדברים שאנחנו עושים במרכנתיל הוא להעמיד עבורן את בסיס המימון לצרכיהן"

שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק מרכנתיל :"מרכנתיל הוא בנק הבית של הרשויות המקומיות, עובדיהן וספקיהן".

השנה עסקה ועידת השלטון המקומי "מוני אקספו 2024" בתקומה ישראלית נוכח אתגרי מלחמת "חרבות ברזל" והשפעתה על המרחב העירוני והרשויות המקומיות. בוועידה המכובדת השתתפו לצד שרים, חברי כנסת, ראשי השלטון המקומי ובכירים במשק הישראלי, גם בכירי בנק מרכנתיל, שהציגו את הפעילות ארוכת השנים של הבנק מול הרשויות המקומיות והמענה שמספק הבנק לאתגרים שהציבה המלחמה למשק הישראלי כולו.

יו"ר דירקטוריון בנק מרכנתיל דיסקונט, ברק נרדי, הציג בדבריו את חזון הבנק בפעילות מול הרשויות המקומיות: "כבנק שמלווה את הרשויות המקומיות הרבה מאד זמן, רואה את הרשויות וקשוב להן, החזון שלנו שהן יהיו יציבות, מבוססות, חזקות ועצמאיות. כדי שזה יקרה נדרש לייצר מקורות הכנסה, ואחד הדברים שאנחנו עושים במרכנתיל הוא להעמיד עבורן את בסיס המימון לצרכיהן". עוד הציג נרדי בדבריו, את החשיבות במתן מענה מותאם לעסקים הקטנים והבינוניים לצורך שיקומם, והחשיבות שבנקיטת מהלכים מותאמים למגזרי פעילות אלה, בין היתר, בהעמדת אשראי גמיש יותר במידת האפשר.

מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין: "מרכנתיל הוא בנק הבית של הרשויות המקומיות, עובדיהן וספקיהן. ימים מורכבים עוברים על מדינת ישראל והעם שלנו. העם מחפש מנהיגות, תקווה ותקומה והציבור שיושב כאן הוא האור שלפני המחנה העירוני. הבנקים צריכים לפעול מעבר לאזור המחייה כדי לתת כלים לרשויות המקומיות, לעודד תעסוקה ולקחת אחריות כחלק ממעורבותנו בקהילה".

סמנכ"ל החטיבה המסחרית דודי מימון: "בנק מרכנתיל החל בסיוע לרשויות כבר מהיום הראשון לפרוץ המלחמה כולל פגישות עם הרשויות ובמטרה לסייע להן מהר ככל האפשר וגישור על פערי זמן ותקצוב מהמדינה".

בכירי בנק מרכנתיל הציגו את פעילות הבנק והתאמתו למצב, לרבות דחיית החזרי הלוואות, הקמת קרן אור ופעולות נוספות שננקטות על מנת להקל הן על הרשויות המקומיות והן על האזרח עצמו שנתון בתקופה סוערת של אי-וודאות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il