TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > ניתוחי שוק אנליסטים

אברהם אסף (לולו), יו"ר קבוצת אמנת, רוכש מידי שותפו שמואל בר אור את מניותיו


קרדיט צילום : אוראל כהן
לאחר 54 שנות שותפות: אברהם אסף (לולו), יו"ר קבוצת אמנת, רוכש מידי שותפו שמואל בר אור את מניותיו בסך כ - 21.7 מיליון שקל
לולו רוכש את מלוא אחזקותיו של בר אור, המהוות כ- 22.17% ממניות הקבוצה וזאת בעבור תשלום של 15 שקל למניה; בנוסף יהיה זכאי בר אור לקבלת חלקו בדיבידנד עליו הכריזה הקבוצה בדוחות האחרונים כך שבפועל העסקה משקפת מחיר אפקטיבי של כ- 15.92 שקל למניה; עם השלמת העסקה לולו יחד עם בנו ערן אסף ימשיכו להיות בעלי השליטה בקבוצה ויחזיקו ב - 46.53% ממניותיה.

שמואל בר אור: " אני מודה לחברי ושותפי לולו על שותפות אמיצה שהובילה את הקבוצה להפוך לאחד מבתי המערכות המובילים במשק הישראלי. מאמץ שהחל בשנת 1970 והושג הודות לאנשים מקצועיים ועבודה קשה ועקבית . המסע הזה היה עבורי לא רק עסקי אלא גם אישי. אני משוכנע בהמשך צמיחתה והצלחתה של קבוצת אמנת בשנים הבאות באותה הרוח והדרך".

אברהם אסף (לולו) יו"ר קבוצת אמנת: " תודה שמואל, על 54 שנות עשייה מוצלחות תוך שיתוף פעולה מלא. אני מאמין בביטחון מלא בעתיד המשק הישראלי בכלל ועתיד קבוצת אמנת בפרט. מנהלי הקבוצה ועובדיה יצרו בעמל רב מבנה ארגוני מקצועי, חסון, ונמרץ, המבטיח לכלל בעלי העניין שנות פעילות רבות נוספות. אני מודה לעובדים המסורים, לחברי ההנהלה בראשות שמואל אלפסי מנכ"ל הקבוצה, לדירקטוריון הקבוצה, ולבני ערן אסף, סגן יו"ר הקבוצה".

שמואל אלפסי מנכ"ל קבוצת אמנת : " אני מברך על המהלך ומודה לשמואל על שנות עבודה רבות. אנחנו עמלים על מהלכים עסקיים נוספים כחלק מתוכנית הצמיחה והפיתוח בקבוצה"

קבוצת אמנת הציגה דוחות חזקים לשנת 2023 זאת לאחר שהנהלת הקבוצה החליטה לגוון את תמהיל הפרויקטים וביצעה התאמות ארגוניות כחלק מתוכנית ריענון ארגונית. קבוצת אמנת סיימה את 2023 עם מכירות של 333 מיליון שקל וצבר הזמנות של כ- 500 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה הסתכם בכ- 98.9 מיליון שקל והיווה כ-57% מסך המאזן ב -31.12.2023 . לאחר תאריך המאזן, הקבוצה מכרה נכסי נדל"ן ברמת החייל בהיקף של כ- 9.6 מיליון שקל שיאפשרו לקבוצה להמשיך ולצמוח בהמשך הדרך.


אודות קבוצת אמנת

קבוצת אמנת הינה בית מערכות רב תחומי מוביל בישראל המספק שרות מקיף בתחומי ניהול פרויקטים, פיתוח ובדיקות תוכנה , ייעוץ ושירותי מיקור חוץ. הקבוצה פועלת בשני תחומם עיקריים: (1) תחום הייעוץ, ניהול פרוייקטים ולוגיסטיקה, במסגרתו ניתנים שירותי ניהול, ייעוץ וביצוע פרויקטים בהנדסה, תעשיה וניהול, שירותי תיאום וניהול פרויקטים הנדסיים בבנייה, הפעלת מנהלות פרויקטים לנושאים ייעודיים, שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) למערכות לוגיסטיות ומנהליות ו-(2) מחשוב ותוכנה, בו ניתנים שירותי בדיקה ובקרת איכות תוכנה, פיתוח תוכנה, יישום מערכות מידע, יעוץ בתחומי מחשוב, יישום הדרכה והטמעת מערכות מידע בארגונים, אפיון והקמת מערכות מידע לוגיסטיות.


 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il