TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

השקעה קטנה מצמיחה מנהיגות גדולות:


שגרירות עמותת שוות עם תיקי ציטוטי ברזל קרדיט שוות
am:pm ועמותת שוות משיקות קולקציית תיקים מקורית עם 'ציטוטי ברזל' של נשים ונערות מעוררות השראה בישראל. כל ההכנסות ממכירת התיקים ייתרמו לעמותת שוות
am:pm רשת סופרמרקטים אורבנית המביאה חווית קנייה צעירה ודינאמית 24/7 למעל ל-60 סניפים בפריסה ארצית מנס ציונה ועד חיפה, יוצאת בקמפיין חדש ומשיקה בשיתוף עם עמותת שוות קולקציית תיקי בד רב פעמיים שכולה העצמה נשית.
המהלך המשותף הייחודי של am:pm ועמותת שוות המפעילה תוכניות מנהיגות לנערות נולד כדי להוקיר תודה, להביע הערכה עמוקה ולתת במה לעשייה מעוררת ההשראה של נשים בכל החזיתות, משדה הקרב והחמ"לים ועד חיזוק העורף והמשפחה.
קולקציית התיקים היפהפייה פרי יוזמתן של am:pm ועמותת שוות מהווה נדבך נוסף בעשיית הרשת למען הקהילה. כל תיק בליין הבלעדי מעוטר באיור מקורי של מאיירת ומעצבת גרפית דיאנה פרוקופץ לצד ציטוט עוצמתי של אישה או נערה מעוררת השראה בישראל, גיבורת מלחמת חרבות ברזל: "אנחנו הדור שימשיך את הכל וזה הקול שצריך לשמוע" (שירי יחיאלי, תלמידת י"ב מכפר עזה), "איך לא אני יודעת לבד – תגידו לי איך כן" (נירה שפק, אל"מ במיל' וח"כית לשעבר), "רק בזכות אחווה ואחדות ננצח, מהעצב נבנה מחדש" (אריאלה ברקוביץ, יוזמת ארגון 'לביאות בעורף'), "כל בחירה שאנחנו עושות צריכה להיות מאהבה וחיוך" (מאיה אלפר, ניצולת מסיבת נובה).
התיקים המדברים בעד עצמם כבר זמינים ויימכרו במשך חודש ימים בסניפי am:pm ובאון ליין תמורת 14.9 ש"ח לתיק. כל ההכנסות מהמכירות הן תרומה לעמותת שוות.
נטלי מורדי בר, מנהלת השיווק של am:pm: "מעורבות ונתינה הן ערכי הליבה של am:pm, על כן שיתוף הפעולה עם עמותת שוות זאת זכות וגאווה גדולה עבורנו. הקולקציה הבועטת שיצרנו יחד היא עוד דרך להצדיע לנשים להן חלק משמעותי בניהול שגרת חירום ואיתנות העורף, להזכיר ולהנציח את רגעי הגבורה, לחזק, להביע את החוסן והרוח של החברה הישראלית ולעורר השראה בקרב לקוחות am:pm."
עמותת שוות הוקמה בשנת 2018 במטרה להבטיח שנערות יממשו את הפוטנציאל שלהן באמצעות חיזוק הביטחון ותחושת הערך העצמי שלהן, הגדלת המודעות שלהן לאפשרויות השונות ומתן כלים מעשיים להשיגן. אנו העמותה מפעילה תוכניות בפריסה ארצית בלמעלה מ-25 ערים ברחבי הארץ, המסייעות לנערות לפתח הערכה עצמית חיובית לטווח הרחוק, דרך התנסות מוקדמת בהצבת מטרות, מישוב עצמי אפקטיבי והיכרות עם נשים מעוררות השראה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il