TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'ים רוזוולט, נכדו של נשיא ארה"ב לשעבר פרנקלין רוזוולט, מצטרף לוועדה המייעצת של פלורי


מעבדות פלוריסטם
פלורי,הנסחרת בנאסד"ק תחת הסימול PLUR ובתל אביב, פלורי הודיעה היום על מינויו של ג'יימס רוזוולט ג'וניור לוועדה המייעצת של החברה.
מערכת טלנירי | 7/3/24, 10:22
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

פלורי, חברת ביוטק ישראלית הנסחרת בנאסד"ק תחת הסימול PLUR ובתל אביב, פלורי ההופכת תאים לפתרונות המקדמים קיימות עולמית ואת רווחת האדם, הודיעה היום על מינויו של  ג'יימס רוזוולט ג'וניור לוועדה המייעצת של החברה.


 


רוזוולט, נכדו של נשיא ארה"ב לשעבר, פרנקלין ד. רוזוולט, שירת במגוון תפקידים ציבוריים בוושינגטון, וסיכם עשור מוצלח במגזר הפרטי כמנכ"ל Tufts Health Plan. כיום רוזוולט הינו יועץ עסקי מבוקש  המתמחה בנושאים עסקיים, סוגיות חקיקה ,רגולציה, ממשל וענייני כוח אדם. בזמן כהונתו כמנכ"ל Tufts Health Plan החברה שמרה על רווחיות עקבית ואף דורגה במקום הראשון באבטחת איכות על ידי National Committee for Quality Assurance.


 


"אני מאמין שלכל בני האדם יש את הזכות לשוויון בגישה לשירותי בריאות איכותיים, זה אומר שעלינו לפעול לקראת חדשנות תמידית כשאנחנו מחפשים גישות וטיפולים חדשים עבור מטופלים. אני נרגש להצטרף לוועדה המייעצת של פלורי על מנת לספק ייעוץ והשראה שיקדמו את משימתם לפתח טיפולים חדשים מבוססי תאים וברי קיימא המכוונים לאוכלוסיות בעלי צרכים רפואיים ללא מענה, באמצעות פלטפורמת גידול התאים התלת ממדית המדהימה שלהם", כך אמר רוזוולט.


 


בזכות מומחיותו, רוזוולט יתרום לתוכניות הצמיחה האסטרטגיות של פלורי, במיוחד בתחום הרפואה הרגנרטיבית, באמצעות יצירת הזדמנויות וייעוץ בתוכניות בנושאי aging & longevity, קשרים וניהול חוזים עם סוכנויות ממשלתיות בארה"ב, ומעורבות בקשרי משקיעים ושותפים עסקיים.


 


"כמנהיג מעורר השראה, ג'ים הקדיש את הקריירה שלו להגנה על בריאותם של בני אדם במגזר הציבורי והפרטי, ותמיד תמך בהקלת הגישה לשירותי בריאות", כך אמר מנכ"ל ונשיא פלורי, יקי ינאי. "בהתחשב בידע ובעניין שלו ברפואה רגנרטיבית ובטכנולוגיה הייחודית שלנו, הוא בוודאי יתרום לצמיחה העתידית של פלורי".


 


"אנו מקדמים בברכה את ג'ים לוועדה המייעצת שלנו ומצפים לשלב את התובנות האסטרטגיות שלו. יחד, נקדם את ההבנה שלנו כיצד טיפולים תאיים פורצי דרך המכוונים למגוון התוויות רפואיות יובילו לטיפולים מותאמים אישית ומוצלחים יותר", הוסיף זמי אברמן, יו"ר הדירקטוריון  של פלורי.


 


לפני שהצטרף ל-Tufts Health Plan, רוזוולט שימש כנציב עמית של מינהל הביטוח הלאומי של ארצית הברית (U.S Social Security Administration), והוא דובר לאומי וסופר שהתפרסם בכתיבתו על חוק טיפול בר השגה, מדיניות Medicare ו-Medicaid, וביטוח לאומי. רוזוולט היה גם עמית אורח במכון לפוליטיקה של בית הספר קנדי לממשל באוניברסיטת הרווארד, וכיום הוא ממשיך כמדריך קליני במחלקה לבריאות הציבור ורפואה קהילתית בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת טאפס.


 


כמיטב המסורת של סבו ושאר בני משפחת רוזוולט, ג'ים הוא יו"ר שותף של ועדת הכללים והתקנון של הוועדה הדמוקרטית הלאומית ומשמש כיועץ משפטי בהתנדבות של המפלגה הדמוקרטית של מסצ'וסטס. רוזוולט הוא גם נאמן של הספרייה הציבורית של קיימברידג', הקרן הקהילתית של קיימברידג' ו-Atrius Health Equity. בעבר היה יו"ר שותף של Health-Care Leaders Task Force מעת מושלת רוד איילנד ג'ינה ריימונדו בנושא עליית העלויות של שירותי הבריאות וקבוצת העבודה של איגוד בתי החולים של מסצ'וסטס בנושא הגישה לטיפול רפואי התנהגותי.


 




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il