TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

EMGA הבטיחה מימון חוב בהיקף של 50 מיליון דולר עבור MFO KMF מקזחסטן

Emerging Markets Global Advisory הכריזה שהצליחה להבטיח אמצעי הקמת חוב ראשי בסך 50 מיליון דולר מ-JICA, הסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן.
מערכת טלנירי | 14/4/24, 22:18
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

ראש בנקאות ההשקעות והמנהל הראשי של EMGA, סאג'יב שאקאלקל, אמר, "אנו שמחים לארגן את אמצעי החוב החדש הזה עבור הלקוח הוותיק שלנו KMF. זה היה תענוג אמיתי לעבוד איתם שוב, כשהם ממשיכים לבסס את מעמדם כ-MFI הגדול במדינה, ולחזק עוד יותר את מצבם הפיננסי למרות הזמנים הסוערים".



MFO KMF היא מהמבוילות במגזר המיקרו-מימון במרכז אסיה. החברה שמה לה למטרה ליצור קשרי שותפות ארוכי טווח עם לקוחות המבוססים על אמון הדדי, הבנה וכבוד. MFO KMF מחלקת ללקוחות הלוואות אישיות וקבוצתיות עבור סוגי הפעילות הבאים: עסקים, מסחר, חקלאות יבולים וגידול בקר, ייצור ושירותים והלוואות צרכניות.



יו"ר מועצת המנהלים של KMF, שלקאר ז'וסופוב (Shalkar Zhusupov) אמר: "זו הפעם הראשונה ש-KMF נכנסת לשותפות עם JICA, שמטרותיה וייעודה קרובים לשלנו. אנו אסירי תודה ל-EMGA ול-JICA על האמון והתמיכה. הכספים של JICA ישמשו לביצוע פרויקטים לתמיכה בעסקים זעירים וקטנים, כולל יזמים כפריים, שייצרו הזדמנויות חדשות ויתרמו לצמיחתם הכלכלית".


ראש בנקאות ההשקעות והמנהל הראשי של EMGA, סאג'יב שאקאלקל (Sajeev Chakkalakal), אמר, "אנו שמחים לארגן את אמצעי החוב החדש הזה עבור הלקוח הוותיק שלנו KMF. זה היה תענוג אמיתי לעבוד איתם שוב, כשהם ממשיכים לבסס את מעמדם כ-MFI הגדול במדינה, ולחזק עוד יותר את מצבם הפיננסי למרות הזמנים הסוערים".


מנכ"ל EMGA, ג'רמי דובסון, הוסיף: "המימון החדש יסייע ל-KMF לעמוד במשימה המוצהרת שלהם; להמשיך לעזור ליזמים ברחבי קזחסטן, ולפתח את העסק שלהם תוך התמקדות רבה יותר בעסקים בבעלות נשים ובאזורים כפריים".


MFO KMF  היא מהמבוילות במגזר המיקרו-מימון במרכז אסיה. החברה שמה לה למטרה ליצור קשרי שותפות ארוכי טווח עם לקוחות המבוססים על אמון הדדי, הבנה וכבוד. MFO KMF מחלקת ללקוחות הלוואות אישיות וקבוצתיות עבור סוגי הפעילות הבאים: עסקים, מסחר, חקלאות יבולים וגידול בקר, ייצור ושירותים והלוואות צרכניות.


JICA: הסוכנות לשיתוף פעולה בינלאומי של יפן היא סוכנות ממשלתית המספקת את עיקר סיוע הפיתוח הרשמי עבור ממשלת יפן. היא מחויבת לסייע לצמיחה כלכלית וחברתית במדינות מתפתחות, ולקידום שיתוף פעולה בינלאומי.


Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA), שבסיסה בלונדון ובניו יורק, מסייעת למוסדות פיננסיים ותאגידים המחפשים חוב או הון עצמי חדש. הצוות הרב-לאומי של EMGA משלב את עשרות שנות הניסיון הדרושות להשלמת עסקאות ברוב המדינות המתפתחות, כולל קזחסטן שנותרה שוק מפתח. עם רקורד מוכח בהשקעות הון וייעוץ אסטרטגי לאורך מחזורים כלכליים מגוונים,  EMGA ממשיכה להרחיב את הפריסה הגיאוגרפית שלה ואת היצע השירותים שלה, ומבססת את מקומה כאחד מבנקי ההשקעות הבולטים בשווקים מתעוררים המתמקדים בהשקעות נישה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il