TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

104,909 משקי בית נרשמו להגרלה של תוכנית "דירה בהנחה"


משרד הבינוי והשיכון
אמש בחצות הסתיימה ההרשמה להגרלה של תוכנית "דירה בהנחה" בה כ-7,000 זכאים יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית ב-16 יישובים ברחבי הארץ
תוצאות ההגרלות יפורסמו לזוכים בשבועות הקרובים.
החל מהיום נפתחה ההרשמה להנפקת אישורי זכאות לקראת ההגרלה הבאה.

ההרשמה להגרלה בתוכנית "דירה בהנחה" נפתחה ביום שלישי ה-26.12, י"ד בטבת, ונסגרה ביום שלישי ה-13.2, ד' אדר א בשעה 23:59.
בהגרלה -6,816 יחידות דיור ב- 16 יישובים ברחבי הארץ, ביניהם: רחובות, אלעד, ירושלים, קריית עקרון ועוד.

להגרלות נרשמו 104,909 משקי בית. כמו כן, בוצעו למעלה ממיליון וחצי הרשמות להגרלות, מספר הרשמות גבוה מאחר וכל זכאי רשאי להירשם לעד שלושה יישובים ולכל ההגרלות ביישובים אלו.

תקופת ההרשמה להגרלה נקבעה לזמן ארוך מהרגיל ואף הוארכה לאור הימים הקשים, כמו כן משרד הבינוי והשיכון ביצע פעולות רבות כגון, שליחת הודעות לטלפון נייד ודואר אלקטרוני, במטרה ליידע את הזכאים על ההגרלה.

החל מהיום יחלו גורמי המקצוע במשרד לבצע בדיקות טכניות, לאחריהן יתחיל הליך ביצוע ההגרלות. הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחו של רואה חשבון מוסמך. חישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת ההגרלות המפקחת, בודקת וחותמת על תוצאות ההגרלה, עם סיום תהליך זה יופצו הודעות הזכייה לזוכים.

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "שמירה על הרציפות בתחום הנדל"ן חשובה ביותר במיוחד בימים אלה, והמספרים מראים כי גם הציבור משתף פעולה. מרגשים אותי בעיקר הזכאים שנרשמו להגרלות בקרית שמונה ואשקלון, אלפי משפחות שרואות את עתידן בערים אלו ומאמינות ביישוב הארץ. חובתנו המוסרית לכלל אזרחי ישראל היא לתת מענה דיור ראוי ואיכותי, ואנו עובדים בצורה מאומצת ושיטתית על מנת לייצר ולהציע פתרונות מגוונים."

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: "כפי שהבטחנו, המטרה העיקרית שעומדת לנגד עינינו היא לאפשר לזוגות הצעירים ולמחוסרי הדיור להגיע לקורת גג מתאימה לצרכיהם. בשבועות הקרובים יפורסמו תוצאות ההגרלה וכ-7,000 משפחות יתבשרו על זכייתן. תוכנית 'דירה בהנחה' ממשיכה והיא חלק מתוכנית הנדל"ן שאושרה בממשלה. בתוכנית הנדל"ן מוקצים מיליארד שקלים לסבסוד פיתוח בכדי להגדיל את היצע השווקים ולייצר בשנה הקרובה הגרלות נוספות. בנוסף שמנו דגש לתמרוץ מתן היתרים ברשויות המקומיות, ונקטנו בצעדים נוספים בכדי לדאוג שמספר התחלות הבנייה יגדל וענף הבנייה בישראל לא יפסיק לעבוד."

מנהל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט: "עם סיום מועד ההרשמה להגרלה אנו עדים לביקוש גבוה לדירות במסלול דירה בהנחה המבטיח לזוגות צעירים ולמחוסרי דיור פתרונות דיור בהנחות משמעותיות ביותר. רשות מקרקעי ישראל תמשיך להקצות אלפי יחידות דיור במחירים מופחתים מדי שנה, כדי לספק את הביקושים הקיימים בשוק ליחידות דיור מוזלות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il