TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטארלינק לראשונה בישראל:

שר התקשורת קרעי אישר לענקית הלוויינים בבעלות אילון מאסק לפעול בארץ
המשמעות: רשויות מקומיות, כיתות כוננות, גופים ממשלתיים ועוד, יוכלו להמשיך לצרוך שירותי תקשורת מתקדמים עם פס רחב, גם במקרה של תקלות תקשורת קווית וסלולרית.
בנוסף, שר התקשורת ונציגי החברה הגיעו להסכמות בנוגע לכניסת סטארלינק לרצועת עזה.
היום אישרו גורמי הביטחון הכנסת יחידה אחת כזו לבית חולים שדה של איחוד האמירויות ברפיח.
החיבורים המהירים בשיהוי נמוך של סטארלינק, יאפשרו שיחות ועידה עם בתי חולים אחרים ואבחונים מרחוק בזמן אמת.

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי: "בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם״ (תהלים יט) - את קווי התקשורת נקבל בקרוב מהלוויין בקצה תבל. זוהי בשורה גדולה ומשמחת. אני מודה לנציגי סטארלינק על הדיון הענייני וההבנות בעניין רצועת עזה. כניסת סטארלינק לישראל תאפשר תקשורת לוויינית מתקדמת בזמני שגרה וחירום. היחידות ברצועת עזה לצורכי סיוע הומניטרי יאושרו באופן פרטני, רק לאחר שגורמי הביטחון הישראלים וידאו כי מדובר בגורם מוסמך וכי אין חשש לפגיעה בביטחון המדינה.
מנכ"לית משרד התקשורת עינבל משש: "משרד התקשורת מקדם את מדיניות השר כדי להבטיח את יציבותן של תשתיות התקשורת לאורך זמן ללא תלות במצבי חירום או שגרה. אנו נרגשים להכניס את חברת סטארלינק של אילון מאסק, חלוצה בתחום השירות הלווייני, שתפעל לראשונה בישראל. על ידי חיבור מדינת ישראל לסטארלינק וטכנולוגיית הלוויינים החדשנית שלה, אנו מקדמים עתיד דיגיטלי המציע הזדמנויות רבות ומבטיח ביטחון מלא לכל אזרחי ישראל. ברצוני להודות לשר התקשורת ולעובדי המשרד על המאמצים הכבירים שהניבו לבסוף את הפירות."
_
שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי חתם היום (ד') על רישיון הפעלה של מוצרי חברת סטארלינק בישראל. הפעלת שירותי החברה יהיו מוגבלים בתחילה ובהמשך צפוי שימוש נרחב יותר.
חברת סטארלינק בבעלות ובתפעול SpaceX מפעילה שירותי תקשורת הכוללים אינטרנט פס רחב באמצעות לוויינים וללא תלות במרכזי תקשורת הנמצאים על הקרקע.
משרד התקשורת ימשיך לפעול למען תשתיות תקשורת חזקות ויציבות, עם יתירות ככל שניתן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il