TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית


את שבוע המסחר שחלף ניתן לסכם במילה אחת – דשדוש . הנסיון לפרוץ את רמת 1340 ולהתייצב מעליה לא צלח
עידן סער | 22/1/11, 21:12
שלום רב,
את שבוע המסחר שחלף ניתן לסכם במילה אחת – דשדוש . הנסיון לפרוץ את רמת 1340 ולהתייצב מעליה לא צלח, מחזורי המסחר הקטנים לא השאירו מקום לספק כי הפריצה בשלב זה לא תתרחש ונזדקק לכוח קניה רב יותר בכדי להמשיך מעלה. בסיכום שבועי סגר המעוף בעלייה של 0.13% אך ללא מומנטום חיובי.

את הדוגמא הטובה ביותר לחוסר המומנטום בשוק ניתן לזהות באמצעות מניית כיל, לאחר פתיחה יציבה ועלייה של עד 4% במהלך השבוע, ירדה המניה בחדות ביום חמישי וסגרה את השבוע בעלייה של 0.33% בלבד.

המדד שירד השבוע מעל לכולם הוא הבנקים. המדד ירד בשיעור של 2.2% וסגר ברמת 1382.4. מבחינה טכנית תמיכה משמעותית למדד שוכנת ברמת 1374 ושבירתה תחשב לו כאיתות טכני שלילי.

מדדי הנדל"ן ות"א 75 סגרו את שבוע המסחר בירידות של 0.68% ו0.58% בהתאמה, מדד יתר 50 נסחר במומנטום חיובי השבוע וסגר בעלייה של 2.29%.

מניות הנפט והגז

כבכל שבוע נתחיל את הסקירה במניית ישראמקו יהש. באמצע השבוע הכריז ראש הממשלה על אימוץ מסקנות ששינסקי, לאור ההודעה מניית ישראמקו פתחה את יום המסחר בירידה של 7% ובשבירת רמת התמיכה ב39.8. בסיכום שבועי סגרה המניה בירידה של 7.57% . רמת התמיכה הקרובה למניה שוכנת בשיא הקודם ברמת 36 ושם תיבחן שוב.

מניית גבעות יהש סגרה את שבוע המסחר בירידה של 4.95% לרמת 9.6. השבוע הגיעה המניה פעמיים לרמת 8.8 והתהפכה כלפי מעלה. ההתנגדות הקרובה למניה שוכנת ברמת 10.

מניית גלוב אקספלוריישן עלתה במהלך שבוע המסחר עד להתנגדות ברמת 8.7 ולא צלחה בפריצתה. המניה סגרה את שבוע המסחר ברמת 8.4 כאשר התמיכה הקרובה למניה שוכנת ברמת 8 וההתנגדות ברמת 8.7.

מניות אבנר יהש ודלק קידוחים ירדו השבוע לרמות תמיכה משמעותיות. מבחינה טכנית, כל עוד המניות לא שברו את רמות התמיכה הן צפויות לתקן חזרה כלפי מעלה.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור" פינה זו תיתן לכם גולשי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:

1. אלרוב נדל"ן מסקטור הנדל"ן – ביום המסחר האחרון המניה התהפכה בליווי מחזור מסחר גדול מהממוצע. למניה התנגדות אופקית ברמת 8400 ופריצתה תחשב כאיתות טכני חיובי.

2. מודיעין יהש מסקטור הנפט והגז – בסוף שבוע המסחר נתמכה המניה על רמת 4.7 ובמהלך היום עלתה לרמת 4.9. מבחינה טכנית למניה קו התנגדות יורד שפריצתו ברמת 4.9 תחשב כאיתות טכני חיובי.

3. די פארם מסקטור הביומד- מיום שלישי השבוע ריכזה המניה מחזורי מסחר גדולים מהממוצע תוך כדי ניסיון לפרוץ את רמת 2000 המהווה לה התנגדות. פריצה וסגירה מעל לרמה זו תחשב כאיתות טכני חיובי למניה.

*מניית אפריקה ישראל מפינת הזרקור בסקירה השבועית הקודמת פרצה השבוע את ההתנגדות שצוינה וסגרה בסיכום שבועי בעלייה של 4.94%.

לסיכום

שבוע המסחר נסגר בדשדוש. למעט, מדד היתר שעלה ומדד הבנקים שירד, שאר המדדים נותרו ללא שינוי מהותי. כל עוד המעוף לא יתייצב מעל לרמת 1340, ההתנהלות הנכונה לדעתנו הינה להמעיט בפעולות ולהמתין בסבלנות לתנועה חיובית בשוק.

לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.

לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.

שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,

בברכה.

צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il